^_^

Wednesday, 13 February 2013

Dilema atas 25


Entahlah, bila masuk tahun 2013, stress semacam je aku rasa. 
Macam-macam dah bermain dalam kepala ni.
 Mungkin umur kita sama, tapi keadaan dan situasi kita berbeza. 
Tahun lepas tak rasa plak camni, 
Tahun ni jer yang makin menjadi-jadi stressnya. 



google~

Tapi x per, kalau ikut kiraan plus minus bulan kelahiran,
 tahun ni adalah tahun bertuah aku,, wakakakka,, 
Bukan nak percaya, tapi mungkin kebetulan..mana tau kan??

Kalau betul, Alhamdulillah... Rezeki namanya tu.. 
Apetah lagi motivasi kerja dah semakin menurun, 
Padahal bulan –bulan terakhir kerja ni lah kena  tunjuk rajin sikit.. 
Aduhai... Dilema oh dilemma...


6 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Ujie said...

Anggaple apa2 pun satu cabaran/ujian..jdnya takle rasa stress sbb rasa ia problem. :)

aini shahroni said...

sabar jela..inshaAllah ada rezeki untuk akak ^_^

biela bell said...

wah..tahun bertuah ^^

.ciknoey. said...

sbar la lia..susunan 'DIA' yg terbaik.. :)

✿A I N A A✿ said...

yeah, walaupun ena ni baru berumur 21 tahun, tapi makin meningkat dewasa makin ena rasa semakin berat cabaran hidup

KY said...

stres ye? mikirkan apa, fikir pasal jodoh heeeee sabar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...