^_^

Saturday, 21 April 2012

Renovation day 32

gambar-google

.

Nothing much to say..

Just a little bit expression of life..

Masuk hari ni,

Dah 32 hari makan dan tidur dalam jerebu..

Because of house renovation..

Hoping that everything is going to be fine as usual as soon as possible..

10 more days.. perhaps..


Renovate rumah ni memang memenatkan..

Banyak benda kena uruskan..

Macam orang baru pindah pun ada jugak..

Angkat segala tok nenek barang-barang..

Dari sekecil-kecil barang, sampaila sebesar-besar alam almari kena angkat…

Ia memenatkan,

But satu pengalaman baru yang besttt,,


(Maklumlah tak pernah merasa berpindah sejak kecil.. hehe)



6 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Sekeping Hati said...

penat mmg penat tp once da siap je! wahh! mesti ase bahagia kn tgk uma cantik =D

Aishah Jahirah said...

takpe penat pun nanti tgk rumah dah lawa hilang segala penat lelah tu...:)

Teenager Housemaid said...

wahh..renovate rumah..:)

Ujie said...

kesusahan hari ini utk kesenangan hari depan..^___^

lps ni asik senyum jelah tengok rumah dah cun!

aimie amalina said...

hayoooo
siannyelaaaa


sabr ye syggg
x lame lagi siap la tu taw :D

.:hana radzi:. said...

membuat kunjungan balas di sini :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...