^_^

Sunday, 15 April 2012

Bukan blogger tegar

'

Sekejapnya masa berlalu..

Separuh bulan April sudah berakhir…

Pejam celik pejam celik segalanya berlalu begitu pantas sekali..


Tanpa sedar,

Banyak benda sudah pun kita lalui dalam tahun ini.

Semakin hari,

Semakin sibuk dengan aktivit harian.

Dan, akhirnya blog ini semakin terbiar sepi.

Di saat ini aku mulai sedar,

Bahawa kita tidak mungkin dapat melakukan sesuatu,

Tanpa penumpuan dan usaha yang berterusan.


Halangan pasti akan ada.

Kesibukan harian dan masalah line internet,

Menjadi persoalan terbesar bagi seorang blogger seperti aku.




gambar-google


Dan aku bukanlah seorang blogger tegar.

Yang mampu mengisi dan mencuri masa yang ada,

Untuk mencoret sepatah dua atas tinta maya.


Aku hanya blogger picisan,

Menulis hanya sebagai medan luahan untaian kata biasa.

Dan sehingga kini, syukurku pada –Nya,

Kerana aku masih bisa menulis,

Dan masih ada yang sudi membaca sepatah dua untaian mayaku ini..

Terima Kasih..




8 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

.ciknoey. said...

waaa..mmg tunggu lia update blog..tp da lme x update.. .

Lia Irdelia said...

teheee,,
tunggu ke.. terharu lak..
tq dtg lawat cni ..
>_^

aimie amalina said...

tidak mengapa sayang ku :)
menulis itu tidak memerlukan ketegaran yang menaip,
tetapi memerlukan ketegaran dihati :))

Nor Nadiah said...

dahulukan mana yg penting my dear..;D

Telor Power said...

sama dgn la.... berblog ni hanya separuh masa sahaja. bukan blogger tegar pun.

Ujie said...

akak yg tak kerja ni pun susah nak hasilkan entri hari2. buat entri ikut mood & keadaan je.

apa pun, asal lia tak terus menghilang...takpe. dah rasa mesra, kalau tiba2 hilang lama2 mmg terasa rindu jugak.

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

1st think 1st... insyaALLAH (^___^)

Aishah Jahirah said...

sama la lia...akak pun dah macam chipsmore je... tgk la rasa macam lama je xjengah sini...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...