^_^

Friday, 9 March 2012

Musim demam


Musim demam tiba lagi, sekarang ni semua orang pun demam, batuk-batuk, selsema, sakit tekak, sakit perut semua ada. Pening jangan cakaplah. Kerana tanggungjawab, gagahkan jugalah melangkah ke tempat kerja.



gambar-google~


Bila demam ni, barulah kita terasa nikmatnya waktu sihat itu,. Saat kesakitan terasa di sini sana, banyak kerja yang terpaksa ditangguh. Ubat? Terasa macam dah jadi klinik bergerak. Macam -macam ubat ada dalam hand-bag, bawa ke hulu ke hilir.

Jadi, bersyukurlah dan hargai kesihatan selagi mampu. Bila dah sakit, banyak duit pun dah tak terasa nikmatnya. Setuju????.. angguk-angguk... ~

Jangan lupa makan ubat dan jangan takut pergi klinik.. hehe...



4 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

CaYe Cik iLa said...

ngh dmm nih...p xnk ubat...ila x ske ubta...

Teenager Housemaid said...

awak..take care eh!!

Zahirah Dzulkifli said...

Kan? Alhamdulillah saya pun dah kembali sihat :)

aimie amalina said...

hayooo
geng eskemmm
sile jage kesihatan jugak ye :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...