^_^

Monday, 27 February 2012

Sekadar mampuku

.

Tidak bisaku memetik bulan dan bintang,

Untuk menerangi gelapnya malammu,

Tapiku selalu ada menemani waktu surammu.


Tidak bisaku menyediakan emas dan permata,

Untuk kuhadiahkan buatmu kasih,

Namun aku berusaha,

Untuk selalu setia dalam susah dan senangmu.



gambar-google~


Tidak bisaku menjadi seperti yang kau mahu,

Hanya untuk kepura-puraan,

Tapi ku sedia menjadi pelengkap kekosongan,

Agar sempurna segala kekurangan.


Aku tidak pernah berjanji untuk memberi,

Sama seperti apa yang kau mahu,

Tapi ikhlas dari hatiku,

Untuk menyempurnakan,

Segala yang menjadi kewajipan bagiku..

( Kelak..)



13 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

pha is said...

saling melengkapi untuk sempurna. tapi tak kan lengkap tanpa yang maha Sempurna... (n_n)

✿ e e i y s s ✿ said...

comella gambaq tu (^_______^)

cinta siswi said...

alala.. comel2.. ^^

#melengkapi segala kekurangan antara satu sme lain..

Teenager Housemaid said...

nice writing..:)

Yatie Awang said...

InsyaAllah

aReLaN said...

nice...memang lia suka berpuisi eh???

Mr.Clive said...

penghayatan.jiwang.setailo.combo! :)

L said...

boleh wat sajak utk L x?? huhu..

Aishah Jahirah said...

sekadar mampu n akn cuba semampu blh..:)

Miss Nadya said...

serangan bertubi-tubi dari miss nadya yang mendatangkan diri dari blognya www.nornadiah.com ..:)


masuk sini cari ketenangan..:)

Lia Irdelia said...

@pha is~
benar, tak tersangkal.. tak kan lengkap tanpa yang maha Sempurna...

@pn eeiyess~
gambar?.. hehe.. google saja.. :)

@cinta siswi~
yup.. jum lengkap melengkapi..

@teenager Housmate~
tQ... :)

@k.Yatie~
InsyaAllah..
jum sama2..

@arelan~
hhe...spontan..
tq!..

Lia Irdelia said...

@Mr Clive~
wuish..
dah macam kombo burger lak.
ehhe

@L~
hehe..
nak ker?..
:)

@k.Aisha Jahirah~
itu yang tebaik.. :)

@Nad~
wahhhaa...
tenanglah sangat..
hehhee

9n0L4 said...

terukir di bintang, tak mungkin hilang cinta ku padamu. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...