^_^

Saturday, 11 February 2012

Rasa dihargai..


Buat pertama kalinya,

Semalam – 10/2/2012

Aku rasa diri amat dihargai..


Terimakasih Mr. A..

Biarpun aku hanya budak ingusan,

Yang baru mula bertatih untuk berjalan,

Namun kepercayaan yang diberikan,

Membuatkan aku rasa sangat terkesan..

Perasaan berbunga di dalam hati..


sumber-google~


Tugasan yang semakin hari semakin mencabar,

Bertukar bahagian bermakna bertukar juga orang atasan,

Biarpun dalam situasi dan keadaan yang sama,

Namun bidang tugasnya sedikit berbeza..


Dan aku mula mengenal apa itu A dan apa itu B,

Untuk mengenali Z tentunya amat jauh sekali,

Tapi aku tetap akan harungi jua…

Mencuba dan terus mencuba..


InsyaAllah..



15 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Lea Isnawi said...

ehem! sapa tu MR A

Yatie Awang said...

tak kiralah siapa MR A tu, yang pasti semangat yang dituip dalam diri Lia..teruskan berusaha Lia pasti boleh InsyaAllah

Ujie said...

lia naik pangkat & gaji ehh??
tahniah! motivasi utk terus bekerja dgn jujur dan gigih..

Telor Power said...

lia : :)

Lia Irdelia said...

@lea~
heheheh..
nukan seperti yg kamu sangka..
namanya x buley dimention disini,,
bahaya.. :)

@k.yatie~
betul2..
dia buat sy semangat sikit,,
kiikkik,,

@k.uji~
eh eh,,
tak..tak..
hehe...
saya masih lgi belum kompom..
kontrak saja.. huhhuh
tapi..
hope mulut akak masin..
aminn..
kikikikik..
tq!

Lia Irdelia said...

@tp~
senyum..
tq!

L said...

waaa.. tahniah.. chaiyok3.. semoga berjaya..=)

jom jenguk sbentar=0
http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/mudahnya-kau-tingalkan-solat.html

.ciknoey. said...

tahniah lia.. nti diserap jd permanent la tuh.. kite doakan awk. :)

echaRierie said...

wahhh..blaja sesuatu yg baru sgt menyeronokkan..
tp bila balik lmbt sgt menyeksakan..
hahaha..

jhtnya pengakuan..

Mishter Izwän said...

untunglah ade mr A, slmat berjuang sehingga kenal Z


feel free to visit speechless009.blogspot.com

Ros said...

Salam Lia,

Terharu sangat kalau orang mempercayai kita kan....

Apa pun kepercayaan orang kat kita ni bergantung di atas keupayaan,keikhlasan dan daya usaha diri kita sendiri jugak kan....

Tahniah lah ya Lia...

Mr.Clive said...

dengar tk?dengar tak lagu yang tengah main ni...?
cuba cari jauh di lubuk hati,pasti jumpa apakah lagu itu... :)

aReLaN said...

Mr. A ???gudluck la ye walau kena campak mana2 pon,moga terus berjaya.hehehe

Miss Nadya said...

gembira nad baca entry ni syg..:)

tumpang gembira..;)

cinta siswi said...

congrates lia.. nnti blh belanja siswi..hihi.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...