^_^

Friday, 3 February 2012

Persahabatan – kamu sentiasa dalam ingatan & kenangan

gambar~ google


Persahabatan,

Semakin jauh kita mengembara,

Semakin ramai orang yang kita jumpa,

Semakin besar bulatan persahabatan yang terbentuk,



Rentetan peredaran masa.. dan kita semakin dewasa...



Sekolah Menengah Kebangsaan Lembah Keramat – 2001


-------------------------------------------------------


Hari Ko-kurikulum,

Politeknik Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam -2007


-------------------------------------------------------



Majlis Sukan Universiti (MASUM) Universiti Utara Malaysia – 2009



-------------------------------------------------------


Bank Pembangunan Malaysia Berhad – 2011



Tapi kadangkala,

Kita harus lepaskan kenangan bersama mereka,

Untuk masa depan yang semakin terbentang di hadapan..


Walaupun kita semakin jauh dari mata,

Namun kita akan tetap bersama,

Dalam kenangan..


Dan akan terus bersama dalam kenyataan…

Sahabat,

Selamanya dalam ingatan…


~entah kenapa aku jadi kangen sekali sama teman2 dulu..


11 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Gary Asip said...

bertemu dan berpisah dah menjadi adat~.. hhmmm...

Yatie Awang said...

InsyaAllah...nanti ada waktu boleh jumpa...cari2 mana satu Lia, tapi tak tahu nak teka hehhee

Ujie said...

meh akak nak teka..lia kat tgh2 sekali dlm gambo last. kan??

*kalau dpt chat dgn geng lama..hilanglah rindu tu..

Zahirah Dzulkifli said...

Akhir sekali, ingat daku dalam doamu. Huhu.

Si BuDaK KaChAk said...

sy pun tergolong dikalangan kwn2 awk kn??

pndai coret ayat kan??

nk wat permintaan boleh??

Miss Nadya said...

lia,mesti rindu sgt2 kt kwn lama kan dear?

p/s :: thanks dear sebab happy utk nad..:)

Lia Irdelia said...

@Gary Asip~
yup..
bertemu utk berpisah..
huhhuh

@k.yatie~
teka jgn x teka..
hehe..
yg tercomot skali,
thats me.. heheh

@k.ujie~
ups...
hehehe...

@zahirah~
spya sentiasa dlm ingatan..
:)

@budak kachak~
ooo..
permintaan apakah?..
hehhe

@Nad~
sentiasa happy utk kwn2.
:)

tq guys..

aReLaN said...

sahabat untuk selamanya....nyanyi lagu yang upin ipin tu.hehehe...rindunya kat member2 zaman skolah dulu.bertahun tak jumpa.nak jumpa pon susah sebab dah pindah rumah.waaaaa

Ujie said...

haha..kan akak dah kata, lia letak gambo besar2..mesti akak boleh buat kawat cam.

*mata awak tu mudah utk dicam..^__^

Cikgu Ma said...

baca entry ni, teringat zaman skolah, zaman kat u...rindu sangat...zaman belajar adalah paling manis...

salam kenal dan salam maulidurrasul dari CM =)

jemput singgah ke blog =)

Teenager Housemaid said...

rindu kat sahabat saya..T-T

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...