^_^

Sunday, 12 February 2012

Kamu tetap ku sayang.

.

Tepat jam 12 malam,

12/02/2012,

Alarm handphone aku berbunyi,

Dan baru aku tersedar,

Telah setahun aku dan kamu bersama,

Melayari dunia alam maya berdua,

Indahnya rasa..


gambar~google


Kalau nak imbas kembali,

Kenangan dan cerita dulu,

Memang agak sedih,

Secara jujurnya telah lama aku ingin kamu..


Terlalu sedih bila tengok orang lain,

Punyai kesayangan seperti kamu,

Dan aku masih menanti dan menunggu,

Untuk memiliki kamu dihatiku..


Hampir 6 tahun aku menunggu,

Menanti dan terus menanti hadirnya kamu,

Dalam hidup ini,


Dan dengan sedikit usaha dan rezeki Illahi,

tanggal 2011,

Kamu berjaya aku miliki..

Alhamdulillah…


Kini,

Telah setahun berlalu,

Dan aku akan tetap menyayangimu,

Seperti dahulu,

Sama seperti hari pertama aku memilikimu,

Dan teruslah bersamaku..

Hingga hujung waktu..

Wahai, LAPTOP kesayanganku…


~Hihihi, jangan marah yer, sekadar meluah rasa gembira, laptopku dah berusia setahun!~


11 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

echaRierie said...

terkena den..hihi..
happy b'day utk laptop lia..

Mr.Clive said...

hahaah
ingatkan ape la tadi
rupanya... @_@

heeee

Yatie Awang said...

hahaha...akak dah agak dah dari awal

QasehSuci said...

comelnya...laptop yer...

biela bell said...

memang dah agak dah..hehe
jaga laptop baik2..

Teenager Housemaid said...

hehehe..
sayangilah lapyop kita!!!
:DDD

Si BuDaK KaChAk said...

ok...mmg dah terkono...terima kasih...huhuh

cinta siswi said...

haha.. siswi nie dhla bendul.. mmg cayala.. bru igt nk wish epi anniversary.. xpala.. epi anniversary dgn laptop.. :)

Telor Power said...

ingatkan kisah cinta rupa2nya kisah lappy dia. terkena aku.

Miss Nadya said...

nad ingat kan anniversary dgn ehem or blog..:)

dah setahun bersama lappy yer..

huhu..nad guna lappy lama 2 tahun jerk pastu jem..huhu..

yang baru ni tak tahu..:D

p/s :: lia ni..mn ada comel..:)

Munnafendy said...

ingat dedicate utk hubby....tertipu sudah =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...