^_^

Thursday, 2 February 2012

Aku budak teknik




Sangat rindu kenangan zaman sekolah..


"Tingkatan 5 Kejuruteraan Awam II, Sekolah Menengah Teknik Selangor,

Sg buloh, Selangor Darul Ehsan.."


Kawan2ku..

Walaupun kita dah tak jumpa dah..

Walaupun korang ada yang dah beranak pinak

Walaupun korang ada yang dah kahwin..

Walaupun korang ada yang dah bertunang..

Walaupun korang dah berjaya..


Jadi arkitek, pelukis pelan, juruteknik, jurutera bagai..


Aku tetap macam dulu..

Macam yang korang kenali dulu..

Pemalu dan merendah diri gituu..


Wahahhaha…

Ada jodoh,

Kita jumpa semula nanti..

Satu hari nanti…


(tunggu aku kawen.. entah zaman bila..hehhe)

Rindu kowang…


~melalui fb, gambar ini di tag, dan aku kembali berinteraksi dengan mereka.. macam lama dah rasa tinggal zaman sekolah.. dan konfirm tak ada sesapa yang boleh cam aku. hehe)



12 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Si BuDaK KaChAk said...

batch bile ni??kita dr skola yg sama la...tp sy vokalsional

Lia Irdelia said...

@budak kachak~
iyer ker..
heheh...
rasanya mcm kamu juniorku saja..
heheh..

nur chahaya abadiey said...

salam..thankz singgh blog nur..nur follow kamu ya..slm kenal :)

puitis blog nie..suka :)

Zahirah Dzulkifli said...

Eh eh. Akak engineering juga ye?

Lea Isnawi said...

pemalu ker?

pstt: td kawan awak umairah tersilap msg sy, padahal nak msg awk. nama kita sama.tu leh konpius

hihi

atnur @ Iza said...

hi Lia! :)

saya pun budak Teknik jugak. :D Teknik Ipoh (Persiaran Brash) batch 93/94. Kelas Teknikal 2. terjumpa balik mostly kwn² sekolah especially yg 1 kelas semuanya melalui Facebook. it's a small world afterall...

Yatie Awang said...

akak pun rasa rindu jugak zaman belajar

Ujie said...

lia bagi gambo yg besar..mesti akak boleh teka.. ^__^

*zaman sekolah..paling indah!

Telor Power said...

eh kita satu sekolah la rupanya (kehkehkeh....saje usik lia)

Ujie : ya sokong zaman persekolahan la paling indah sekali. pelbagai kenangan ada

Nizam Ijam said...

sy bukan budak teknik :D

Teenager Housemaid said...

:")

Nalisa Syahira said...

tak normal sape tak rindu zaman persekolahan tu .

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...