^_^

Tuesday, 3 January 2012

Lumrah dunia cinta



BF : B kesian tengok ayang ni..

GF : Dah kenapa pulak.

BF : B bagi ayang henpon 3G ni eh.. boleh kita 3G nanti..

GF : Tak payah susah2.. henpon ni elok lagi..

(kalau nak bagi pun, bagila yg mahal sket.. , hahaha)

BF : X per, kalau ayang sayang B, Pakai k.

GF : Yelah2.. orang dah bagi, amik je laa.. heeeh..


Setelah clash…


Perlu atau tidak henpon itu dipulangkan???????

Same goes to cincin dan rantai..

Dulu ingat nak buang jer…

Simpan pun bila tengok balik, kadang2 hati jadi sakit..

Betul tak?..

Tapi simpan jugaa...

Hahhaa..


------------------------------------------------------------


Adakalanya perpisahan membuatkan kita lebih tenang..

Hati tidak merasa sakit tatkala terkenang saat indah dulu..


Kerana apa?..

Bergantung pada cara dan punca perpisahan.

Biarpun dengan insan yang berlainan,

Dan kesakitannya juga berlainan,

Apa yang pasti airmata tetap menjadi peneman setia ..

Dikala saatnya duka berkunjung tiba…


Bertemu dengan orang yang salah,

Sebelum benar-benar menemui si dia yang tepat..

Itulah lumrah dunia cinta


Katakan ya pada bahagia..

^__^




12 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Ujie said...

ada org mudah temui cinta sejatinya..
ada juga yg penuh dgn dugaan..
itulah bahagian hidup masing2. yg penting, jgn putus asa!

smilenajah93 said...

xnk perpisahan ... :(

Lia Irdelia said...

@k.ujie~
Yup..
never..
never putus asa..
heee..
tq!

@najah~
huhhu..
walau bukan kerana cinta,
ia tetap akan berlaku..
>_<

TQ :)

aReLaN said...

bertemu dan berpisah adat manusia biasa,hilang di mata tapi di hati tidak lupa....hohoho...perpisahan mmg perit tak kre la cinta atau bkn

Lia Irdelia said...

@arelan~
yup..
itu mcm lirik lagu dah tu..
hehhe..
tapi tepat!
perpisahan memg perit.. :)
tq sudi komen.. :)

niesa said...

tak suke clash..hurmm

Warna Warni Kehidupan said...

simpan je..tu kan rezeki

telor power said...

aku malas nk mgulas dan berbicara ttg cinta seketika

Lia Irdelia said...

@niesa~
heheh,
benda yg paling ditakuti bila becinta.. >_<

@warna warni kehidupan~
simpan?...
mungkinlaaa..
sentimental value..
:)

@telor power~
huhuhhu..
faham2..

TQ guys.. :)

Anak Wak Mail said...

simpan je la..nak bagi mana boleh amik balik..;p

aimie amalina said...

ya!
kepada bahagia
kdg2 perpisahan tu nmpak mcm sakit kan
tapi hakikatnye kita lbh seng dgn cr itu
sebab mmg itu yg terbaik :)

Ca Cik Duyung said...

masih mencari cinta sejati..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...