^_^

Thursday, 26 January 2012

Ketinggalan - Ombak Rindu

Sumber gambar~google

Aku tahu aku ketinggalan, tapi tak kisahlah, janji aku tengok juga cerita yang penuh drama airmata ini. Beberapa hari lepas. Hehe. . Aku bukan nak cakap pasal isu-isu panas yang dah ramai sangat orang bising-bising kat luar sana, bukan juga nak mencari kesalahan-kesalahan dalam cerita tu. Bagi aku, kesilapan itu biasa berlaku, dan yang memburukkan keadaan, ia jelas kelihatan. Itu saja.

Apa yang nak aku kongsi kat sini, satu saja. Aku berjaya untuk tidak menangis seperti mana mereka yang berendam penuh airmata.. heheh… Mungkin penangannya tidak sehebat dalam panggung. Mungkinlah.. Apa-apa pun, cerita ini walaupun perjalanannya agak perlahan, tapi masih ada mesej yang tersirat disebaliknya.. Setuju?.. Terpulang.


p/s – Masih adakah lelaki yang benar-benar sanggup mengakui kesilapan dan menitkkan airmata penyesalan kerana cinta?.. Errr.. ada,, aku pernah jumpa.. (aku tanya, dan aku jawab sendiri.. hehe)


7 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Fay said...

novelnye lagi best dari filem.. hehe

Syufarr said...

kalo wat drama rasa2nya lagi bes kot..baru leh bubuh semua babak..:)

Cik Lia Lomi said...

heheh, memang taklah sedih mana pun tengok filem ni, macam yang orang war-warkan tu....
lagi sedih baca novel dia. feeling lebih masa baca..heeeee

Si BuDaK KaChAk said...

mgaku blom tgk lg cerita ni...hehee

Yatie Awang said...

akak lagilah ketinggalan..

Telor Power said...

xpernah tgk lagi dan baca novelnya juga.

emy|farid said...

tak pernah tgk lgi, tpi baca novel die best!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...