^_^

Saturday, 14 January 2012

Jauh lebih cantik dari dia,.



What??

Kenapalah bodoh sangat mamat ni..

Dah buta agaknya mata dia..

Boleh pulak pilih pompuan macam tu?

Aku rasa aku ni lebih cantik dari dia…


-------------------------------------------------------------------


Awww..

Pernah dengar tak ayat diatas?...

Hm.. Ternyata cinta itu buta..

Biarpun ada yang jauh lebih sempurna,

Namun kadang-kadang kesempurnaan itulah yang menghancurkan..


Bila hati sudah sayang,

Apa-pun kata orang,

Apa pun pandangan orang,

Kita tak ambil peduli..


Cantik di mata orang,

Belum tentu cantik di mata kita..

Hodoh di mata orang,

Terkadang itulah yang terbaik dimata kita..


Jangan mencari kesempurnaan..

Kerna yang sempurna tetap ada kelemahannya..


Carilah keserasian..

Kerna itu salah satu faktor penguat sebuah hubungan..



9 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Aishah Jahirah said...

setiap org lain pandangan mata dan pendiriannya.xcntk di mata org A mungkin cantik di mata B...:)

echaRierie said...

yup setuju sgt..
Ada yg ckp keserasian penguat hubungan dan ada jgk yg ckp perbezaan ant. psgn jgk faktor penguat hubungan..:)
cewahhh..

Lea Isnawi said...

mungkin kita lebih cantik dr dia
tapi mungkin dia lebih 'cantik' dari kita di pandangan lelaki tu


rindu lia!

Miss Nadya said...

cinta itu buta..buta itu cinta..hahah

copy je kod dalam kotak tu dear..:)

Nurrul said...

semua org tak sama pndagnnya... mmg keserasian perlu .. tapi kalau tak ada nilai kejujuran dan kesetia,.. tak gune keserasian itu :)

Yatie Awang said...

betul tu, jarang bukan tak ada orang yang mempunyai kesempurnaan luaran dan dalaman...

tapi dalam sesebuah perhubungan kepercayaan sangat penting..baru kebahagian akan dikecapi

Miss Nadya said...

p/s :: hehe..xde lah fofular pn dear..:)

sibuk sgt smpai xsmpt nk blogwalking..:(

smilenajah93 said...

biasalah tu ~ bile dh suka , suma cntik :)

aimie amalina said...

yeahhhh!
sy harap sy menjadi org yg begitu
hehehe

sebab saya ingin mencari si serasi yg serasi dgn ku

awww :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...