^_^

Wednesday, 11 January 2012

Cinta~ Meninggalkan atau ditinggalkan, tetap terluka




Bila di tinggalkan cinta,

Hati tidak pernah akan rela,

Batin seakan menjerit minta dikasihani,

Mulut terkunci,

Biarpun hati masih sayang,

Namun perpisahan itu tetap tercipta..


Bila meninggalkan cinta,

Separuh hati telah cuba meluput kenangan yang ada,

Kerana hati telah pun hilang seri cintanya,

Banyak sebab yang bisa menjadi rencana,

dan perlahan-lahan jemari yang bertaut erat,

menggenggam sebuah janji,

dilepaskan pergi..

dan perpisahan terjadi..


Meninggalkan atau ditinggalkan cinta,

Kedua-duanya membuat hati bisa disayat luka,

Dan kesannya kekal..

Tidak mungkin dapat dihapus dari kotak kenangan,

Sepanjang ingatan..



13 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Lina Liew said...

perpisahan itu menyakitkan .

telor power said...

lia: sabar ye, biar masa yg menguraikan keperitan hati, aku faham..(kerana aku pernah alaminya dahulu)

smilenajah93 said...

perpisahan itu menyakitkan ~

aReLaN said...

hmmmm...memang seksa saat berpisah tapi hidup mesti diteruskan juga kan.waaaaa...

PeRmAtA bIrU said...

cinta itu bahagia bila bersama dan terseksa bila kecewa... sakitnya kekecewaan menyebabkan cinta menjadi luka yang paling dalam tanpa ubat dijiwa... hurm...

Yatie Awang said...

betul tu, kedua2nya menyakitkan..

Aishah Jahirah said...

yup... dua2 akan ttp melukakan hati..;(

Ujie said...

setelah akak membayangkannya..
yang ditinggalkan lebih perit drpd yg meninggalkan.

ainnoraini said...

mmg menyakitkan..tapi sabar ye ada baiknya disebalik perpisahan itu..

Miss Nadya said...

perpisahan itu tak snggup nak di hadapi..sedih lah pulak..:(

p/s :: thanks dear sebab suka anak2 nad..hehe..:)
jgn marah eh..dah cari ke dalam kalendar 30 feb 2012 hari apa??:)

Anak Wak Mail said...

Alhamdulillah,,luka cinta dah tak ada,,hati lebih gembira..;)

aimie amalina said...

sakit
sakit dan sakit
bukan namanye cinta kaalu tidak sakit kan..

heeeee
pepandai je den..hihihi

budakijaupendek said...

kenangan jgn la dilupakan. rugi diri sendri. chill sikit admin ^^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...