^_^

Tuesday, 6 December 2011

Telah jauh dari sisi..




Tiada daya ku meluah kata,

Melihat dia yang terus melangkah..

Meninggalkan aku di singgahsana sepi..


Bukan enggan hati ini dimiliki..

Bukan aku tidak sudi..

Bukan juga menolak dia mendekati..


Aku cuma butuhi masa dan waktu..

Untuk diriku sendiri.


Tapi pabila terusik hati ini,

Tersedar dari mimpi,

Telah berputiknya cinta dihati,

Dia telah tiada disisi..

Jauh melangkah pergi..


Aku hanya memandang dari jauh,,

Tak bisa lagi memanggilnya ke sisi,

Kerna dia tidak mungkin menoleh lagi..

Hatinya telah dimiliki..


Terlewat ku sedari..

Sayang ini telah berputik dihati..

Saat dia telah jauh dari sisi..


---------------------------



12 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Lea Isnawi said...

hargailah bile die ade di sisi kita kan

Lia Irdelia said...

yup..
bila dah hilang..
baru termangu2..
ahhaa..

incek.loyer said...

amboi.

berpuisi nampak cik-lia?

:)

incek.loyer said...
This comment has been removed by the author.
hira said...

alahai. pendam dalam hati je la ni ek?

Miss Nadya said...

hargailah selagi dia ada,,:)

p/s :: thanks dear..INsyaallah nad sihat..:)

Aishah Jahirah(cik aisha) said...

masa tu terlambat....menyesal pun xguna...@_@

Anak Wak Mail said...

tak pe,,ada yang lebih baik..;)

Juliet_iRa~" said...

lagu ke puisi?huu

hargai dirinya selagi dia ada di sisi..

kalau tak mesti menyesal..huu

tp kan..

setiap y berlaku ada hikmahnya..

Yatie Awang said...

menghargai seseorang yang ada disisi...kadang2 mimpi ni tak membawa erti...kita harus sedar dari mimpi yang panjang...hargai insan sekeliling..

Ujie said...

hmm..kenyataan hidup yg agak pahit bila terjadi begini.

cerita best said...

jiwang nya hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...