^_^

Tuesday, 6 December 2011

Saya tak suka bila..



Saya tak suka bila..

Hasil kerja saya ada orang ngaku dia punya..

Kenapa?

Awak tu tak ada idea dah ke nak ciplak orang punya..

Kemon la..

haaha..


Saya tak suka bila..

Kerja tangan saya ada orang kutuk kaw-kaw punya..

Eh, cuba awak buat pulak, cantik tak macam saya?

Hahahah..


Saya tak suka bila..

Hasil seni saya ada orang belakang cerita,

Saya punya sukalah nak buat macam mana..

Awak tak ada modal lah tu nak buat cerita..

Kan?..

hahhaaa.


Saya tak suka bila..

Orang bisik-bisik belakang saya..

Kalau bisik manja saya buat tak tahu je,

Ini cerita pasal saya,

Eh, meh la cakap muka dengan muka..

Ada brani?

Hahhaa..


Saya tak suka bila..

Eh, berapa banyak tak suka daaa..

Maaf-maaf –maaf andai terkasar bahasa..

Sebab saya tegur cara gurau-gurau manja ..

hahhaha..


----------------------


Happy-happy sudah...

^__^


7 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Lea Isnawi said...

lea pun x suke apa yang cik Lia tak suka.

hehehe

Lia Irdelia said...

lea~
hahahhaha..
ternyata kita serupa..
dan mungkin ramai pun begitu jua.

:)

Cik Jannah said...

saya tak suk abila orang kacau saya tidoq. hehe

Lia Irdelia said...

cik jannah~

hahhaaa..
itu pun sama gak ngan saya..

:)

yana-feehily said...

saya pun sama juga...hehe..apa2 pun lbh baik kita bersangka baik kan ^^

Pesona Algebra said...

Lilek lilek , cool2 yaaa , hehe

Anak Wak Mail said...

kenapa??ada orang tak suka ke??me bagitahu saya...biar saya tembak dia sedas dua..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...