^_^

Monday, 19 December 2011

Mata yang menilai dan hati yang merasa



Awak cakap muka saya tak manis,

Bila saya cuba senyum kat awak,

Awak tak senyum balik..

Camna awak nak nampak saya manis…

(saya memang tak manis +_+)


Awak cakap saya pendiam,

Awak langsung tak nak bercakap dengan saya,

Camana awak tau saya pendiam..

Takkan diam tu makna nya pendiam?

(saya memang pendiam +_+)


Awak cakap saya sombong,

Tak mahu nak tegur-tegur awak,

Camana saya nak tegur,

Pandang saya pun awak macam tak ikhlas..

Saya ke yang sombong..

(saya memang sombong +_+)


Awak cakap saya itu dan ini,

Ntah la awak..

Mungkin awak cakap tu betul..

Saya yang salah..

(saya yang bersalah +_+)


Kehadiran saya mungkin tak memberi makna pada awak..

Tak apalah..


Satu hari nanti,

Saya pasti akan pergi..

Sebab saya pun sudah tidak selesa lagi di sini..

Cuma masanya belum lagi pasti..

untuk saya membawa diri ini..


~tak kenal, maka tak cinta~



6 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Yatie Awang said...

betulx3.. tak kenal maka tak cinta, tak elok menilai orang dari luaran je kan

Lia Irdelia said...

@kak yatie~
tulah dia..
kenyataan sebenar kehidupan..
+_^
tq.. :)

aimie amalina said...

emmmmm
rumittt niii
nak kate owg dedulu
tak kenal maka x cinta kan
aiyoooooo

Ana Farhana said...

tak tau nak komen apa... tp i like like like! :D

Ujie said...

sbb tu bila pandang org, jgn cpt menilai.

kena kenal baru tau..

Anak Wak Mail said...

jadi,,perlu ke saya tegur awak dan beri senyuman paling manis??hihi..;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...