^_^

Friday, 30 December 2011

Jangan buat saya macam ni..


Saya tak boleh buat kerja bila saya rasa nak menangis..
Tapi saya tak boleh menangis sekarang..
Itu lebih menyesakkan..

Saya tahu biarpun ia menyakitkan,
Tapi saya harus kuat..
Saya harus menerima ia sebagai hakikat..

Bukan semua orang suka pada kita..
Bukan semua orang senang dengan cara kita..

Tapi..
kalau saya buat salah,
Tolonglah betulkan saya,
Betulkan kesilapan saya,
Sebab saya tahu saya harus belajar dari kamu..

Saya sedar saya orang baru..
Jangan buat saya macam ni...
kenapa harus luahkan rasa itu pada orang lain?..
saya hanya orang baru..
yang mungkin tidak kamu perlu...

Jangan buat saya memandang kamu dengan rasa yang kelu
maafkan saya..


6 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

aimie amalina said...

aduhai..nape dea..huu..sy yg bace pon ase sedih ni..
kuat nehh!
masalah keje eh..x pe2.. doa manyak2 taw..moga dikuatkan hati dan jiwa tu ye :)


sy ada ni :))

Ujie said...

prob. tmpt keja ya lia..
jadi org baru mmg biasa gitu, sabar & kuatkan hati ya!

bykkan doa..

Miss Nadya said...

sayang ok tak ni??

menangis lah sayang hingga reda sedih itu..

nad pon tengah bersedih..:(

Yatie Awang said...

terasing ditempat kerja baru ek...senior buli junior yeee..

Lia Irdelia said...

@mimie~
stay by my side eh..
huhu..
tq dea..

@k.ujie~
sedang mguatkan hati..
tercari2 konkrit yg thn lasak..
ngee.. >_*
tq..

@Nadya~
dah ok..
huhhu..
Tapi..
jum nangis sama2 dlu..
:)
tq..

@k.yatie~
adat dan hakikat..
huuhu..
TQ,, :)

niesa said...

sabar dgn setiap ujian k...masa mula2 keje dulu pun selalu kena balim nangis..tp lama2 jiwa kental...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...