^_^

Wednesday, 28 December 2011

" BLOG PILIHAN 2011 BERSAMA PAK CEK BIOLA"


Jum join segmen Pak cek Biola~

Pilih SATU BLOG SAHAJA yang menjadi pilihan anda sepanjang 2011.

  • Nyatakan nama blog tersebut bersama url blog.
  • letaklah header blog tersebut untuk promosi blog itu.
  • nyatakan kenapa anda meminati blog itu?
  • apakah harapan anda pada blog tersebut.


^__^


Pilih satu je erk..

Susahnya nak buat pilihan ni..

Huhuhu..

Oleh kerana terpaksa memilih,

Makanya, blog yang ku pilih adalah blog Penyair Senja

Sebab apa?..

Sebab entry dia yang amat-amat menyenangkan..

Aku tak pernah kenal dia..

Tak pernah ikuti secara rasminya..

Bukak belog miliknya pun sekali sekala,

Tapi bila aku rasa runsing,

Aku akan taip nama belog ini, baca nukilannya..

Dan aku akan sedikit lega…


dan mungkin jua kami punya kecenderungan yang sama

"mencintai nukilan jiwa'


Percayalah..

Aku mengaguminya..


Harapan?

Semoga pemilik belog ini success,

dan kekal meneruskan nukilan hebatnya..


Oleh kerana Header blog beliau tidak dapat di copy,

Maka aku print screen ja..

Heheee..


Tahniah pada pemilik belog di atas ini.. Aku mengagumi penulisanmu


Pada yang lain,

Selamat menjoinkan diri,

klik kat header penganjur segmen yang atas sekali tu ok..

Due 11.59 malam ini - 28/12/2012


^__^


4 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Rozuan Ismail said...

wah, penyair ada secret admirer huhu

p/s tq join

Lia Irdelia said...

hehehe,
tulisan dia best..

tq to u to.. :)

Ujie said...

kalau ada minat yg sama..mmg mcm ada tarikan tersendiri.

nak g jenguk blog dia la..

Lia Irdelia said...

@k.ujie~
hahah,
betul2..
kalau sejiwa,
lain tarikannya..

=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...