^_^

Sunday, 16 October 2011

Aduhai... Kanta Lekapku..



Saja nak share pengalaman pertama memakai kanta lekap. Minggu lepas ada post entry berkenaan kanta lekap, dan ada respons yang baik di kalangan blogger. Entry nya disini. Mereka sudi berkongsi sama segala yang berkaitan kanta lekap. Dan kali ini, aku nak share pengalaman sendiri pula..

Ingatkan senang nak pakai.. sebab nampak orang lain buat macam senang sangat. Tapi bila aku sendiri yang mencuba, MasyaAllah.. berkali-kali mencuba, barulah kanta tu masuk dalam mata.. Aduhai.. Sebenarnya bukanlah susah pun, Cuma aku saja yang tak berani nak tonyoh benda alah tu dalam mata. Hhheheheh..

Bila dah pakai, rasa seronok pula. Walaupun tak nampak ketara warnanya, tapi aku bangga sebab Berjaya pakai sendiri. Aku hampir saja nak mintak tolong adik pakaikan.. kelakarkan??? Aduhai…

Aku tak terus buka, leka dengan segala hal-hal dirumah dan akhirnya aku tertidur kepenatan. Dekat 1 jam jugalah aku tertidur dengan kanta lekap tersebut. Heheheh..Bila nak buka, satu hal pula. Berkali mencuba, dan akhirya Berjaya,,, Wahahaha..Gelakkan diri sendiri.. Macammanalah aku nak pakai semula nanti… Aduhai…



Ni gambar sebelum pakai... yep.. memang betul.. mataku kuyu.. kelihatan agak lesu.. Kan..kan?

Yang ni pula, gambar selepas pakai... ada perbezaan tak??? heheh.. warna yang sama.. Hazel Brown..



Kalau tak mendesak, rasanya tak perlu kot pakai kanta lekap ni.. Setuju tak?.. heheeh



2 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

aimie amalina said...

weeeeeee
mimi takot nak pakai
huuuu
tapi mang nmpak lain lah
heeee

Lia Irdelia said...

Wahahah..
pengajarannye,
sila senyum semasa ambil gambar..
Jadi mata akan turut tersenyumm
kiikkik..
jgn seperti gmbar di atas.. hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...