^_^

Wednesday, 24 August 2011

Sudah tertulis Rezeki itu…

Rezeki Ramadhan...~


Alhamdulillah.. Lega rasa… Semalam dapat call dari Bank yang aku pergi interview bulan lepas.. Dalam hati dah dapat merasakan sesuatu.. Rasa macam tak sabar nak jawab call tu.. Dan ternyata, Alhamdulillah.. Rezeki itu milik aku.. Aku Berjaya melepasi interview tu, dan akan ditawarkan menjadi separuh dari kakitangan sektor perbankan.

Lega sangat-sangat. Ternyata penantianku telah pun berjawab.. Surat rasmi akan dikeluarkan tak lama lagi.. Dan 2 minggu lepas raya, aku dah mula bertugas.. yahoo….. Terima Kasih Ya Allah… aku anggap ini sebagai rezeki Ramadhan…



6 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

aisya said...

thniah yeee. huhu

aimie amalina said...

Waaaaa
besnye..huhu
tahniah ye~ alhamdulillah
owg ni pon dah 3 bulan tanam anggur..huhuhu

fieha said...

tahniah :)

Atiqah Sa'ahiry said...

tahniah, all the best..yer, raya dengan gembira,weeee

Lia-De-Pinky-Leo said...

aisya, aimie amalina, fieha, atiqah~

Thanks alots my blogger friend.. Luv U all.. HEHHE.. memang raya ngan syok r.. :)

watyz said...

tahniah!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...