^_^

Friday, 26 August 2011

Sekali terlupa daaa..


Aku nak cerita satu benda ni.. Aku rasa ramai jugak yang pernah alami kejadian macam aku ni.. Cuma mungkin keadaan je yang berbeza.

Alkisahnya, Pukul 8 pagi tadi, macam biasa, aku akan buat susu untuk anak buah yang baru je bangun tido.. si kecik irfan, umur 4 bulan. Dah bancuh susu, pastu selalunya aku akan rasa dulu panas ke tidak.. Kot2 la terlebih panas pulak.. aku pancut sikit susu tu kat belakang tapak tangan.. pastu aku sua ke mulut.. tadi boleh pulak aku pegi rasa.. oo.. tak panas sangat ni, dah ok dah.. aku cakap dalam hati...

Selalunya kalau aku rasa, cukup dengan rasa haba tepi botol dengan tapak tangan. Bila dah sampai ke depan, baru aku teringat yang aku ni puasa..

Alahai.. Cecepat aku berlari ke dapur, bilas balik mulut.. camaner lah boleh lupa.. hehe.. Tapi sedap jugak susu budak kecit tuh… hahah.. Kalau terlupa dan tak sengaja, its ok kan?.. hahah..


10 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

a i m z said...

aaaa...
betul ka lupa niih??
hehe

shaliza khairi said...

hehe. pagi2 dah TERminum susu. ye ea tak sengaja? hehehe~

aimie amalina said...

hehehheh
sedap2
susuuuuuuuuu
sedap =]

Lea IsNaw! said...

x boleh2

ganti2

hahaha...kalo x sengaja xpe je yunk :)

syerz eyryn said...

haha. . tak sengaje tak pe. .
amboi, mntang2 pose. . susu baby pown sedap :p

Lia Irdelia said...

aimz ~ betul, lupa.. hhee

shaliza ~ hahah.. x sengaja..

aimie ~ sedap tau cucu tuh.. heh.

Lea ~ memang x sengaja. :)

syerz ezryn ~ tau x per,, sedap gak. heh..

tq to all :)

Ujie said...

dah ujung2 ni sempat lupa lak Lia ye..heheh..

mr.dinie said...

hahaha..2 nmenye rzeki..

SITI NOORNADIYANA said...

terlupe takpe. rezeki tu.. hehe.. haritu pun yana macam tu jugak. mase nak buat air time berbuke. selambe je pegi minum lepas tuang dlm gelas. huhu

Lia Irdelia said...

ujie ~haha.. 2 lah pasal..

mr.dinie~ rezeki2.. :)

yana ~ siap tuang dlam gelas, lagi hebat kamu.. hhaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...