^_^

Monday, 15 August 2011

Nuffnang VS Advertlert


dalam dilema..~


Baru aku tau..

Rupa-rupanya…

Nuffnang & Advertlert tak boleh letak sekali..

Kan dah tak pasal-pasal status Glittery dalam Nuffnang dah kena Tarik..

Waaa… Sedih rasa..

Ni dah kena buat pilihan..

En Nuff vs En Advert..

Mana satu aku nak remove ni..

Nuffnang suruh buat pilihan terbaik..,

Baru dapat balik status Glittery..

Erk..

Macammana ye...


p/s : Nilah akibat kurang ilmu d dada.. huhuhu.. Kena menuntut lagi ni..



7 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Helmi said...

saya ni x letak ape2 iklan pun selain nuffnang, tp kene revoke jugak status glitterati.. x sure la sbb ape.. huhuh

Cik Sara said...

ye ke? Baru ingat nak tambah advert plak..heee..

Lia-De-Pinky-Leo said...

helmi~ try la hantar tiket kt nuffnang, tanya sebab..

Cik sara~ yup, sy try tanya nuff, n dia jawab x boley ada iklan pesaing dia.. hehe..

budakijaupendek said...

oh memang macam tu.
just remove adds baru nuff bg balik sttud gliterri. sekejap je nuff bg balik sttus tu. hehe
pernah terkena la.

Lia-De-Pinky-Leo said...

budakijau~

yeker.. so, nuff lgi best la erk.. huhu.. TQ!

Muhamad Zaki Zafir said...

nuff dgn advert mne lg best eh? sy pki nuff,dh setaun.baru je blh cash out.

Lia-De-Pinky-Leo said...

tulah ada yg cakp nuff..

huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...