^_^

Thursday, 25 August 2011

Lelaki Naik berahi dalam bas


SANDAKAN: Seorang lelaki dipercayai ‘gila seks’ bukan saja cuba mencabul kehormatan seorang gadis, malah bertindak samseng apabila cuba memperkosa mangsa di dalam bas yang sedang bergerak dan dipenuhi penumpang, kelmarin.

Sebelum kejadian, mangsa yang juga pelajar kolej berusia 20 tahun itu menaiki bas berkenaan dari Terminal Bas Milimewa untuk pulang ke rumahnya di Kampung Gum-Gum, Batu 16, di sini, kira-kira jam 4 petang.

Bas terbabit berhenti dan dinaiki seorang penumpang lelaki berusia 35 tahun yang duduk di sebelah mangsa sebelum mereka berbual dan pada masa sama lelaki terbabit cuba meletakkan tangan di bahu gadis itu, tetapi dihalang mangsa.

Lelaki itu mengulangi perbuatannya menyebabkan mangsa dan penumpang lain menegur tindakannya dan mangsa yang berang dengan perbuatan itu menolak suspek menyebabkan dia berang.


Seperti dirasuk hantu, suspek cuba memeluk dan menanggalkan skirt dipakai mangsa menyebabkan mangsa menjerit dan beberapa penumpang lain kemudian campur tangan sebelum menahan suspek dan diserahkan kepada polis.

----------------------------------------------------------------------------------------------

~orang sekarang ni banyak yang dah hilang kewarasan...

~buat kaum wanita, sila berhati-hati dan jangan biarkan orang lain mengambil kesempatan terhadap anda..

5 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Freaky said...

belasah sampai pengsan je laki cmtu

SITI NOORNADIYANA said...

kemain ramai lagi penyangak bulan pose ni.

Lea IsNaw! said...

gila ah
nasib baik ade penumpang lain jugak

mr.dinie said...

kat dlam bas pn bole jadi..haish..=,=

Lia-De-Pinky-Leo said...

freaky~ betul tuh, kalau boleh, sampai lembik!

siti ~ kalau dah jahat tu, x kenal bulan pose ke idak.. hhu..

Lea ~ tu r, kalau tak ada penumpang, memang naya

mr. Dinie~ penjahat ada di mana2.. grrr. geram lak rasa.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...