^_^

Sunday, 14 August 2011

Keluar je lah dari sini!


Shooh!~


Aduhai..

Tak habis-habis dia lagi..

Kelmarin dah halau..

Ada lagi..


Semalam pun dah halau gak..

Wujud lagi kat sini..


Minggu lepas pun dah wat benda yang sama..

Tapi masih dengan muka tak malu..

Menumpang rumah orang..

Buat kacau malam-malam..

Korek sana korek sini..

Curi makanan..


Hai, geram betullah..

Nak kena beli racun apa agaknya baru hilang..

Pasang perangkap, geli pulak nanti..


Nak buat macam mana lagi..

Nak halau si Tikus pengacau ni..


Ish..

Keluar je lah dari rumah ni,,,


p/s : mesej untuk si Tikus yang degil…. hehe


2 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

miss lyzeer said...

kikik..igtkan kucing

Lia-De-Pinky-Leo said...

Bukan kucing..

Tikus..

ehheh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...