^_^

Saturday, 27 August 2011

Jiwang????... erk…

Ramai yang datang baca entry2 kat Biar Coretan Berbicara ni kebanyakkannya akan kata penulisnya jiwang.. Tapi jiwang ker aku?... Ya, aku akui, 65% hasil penulisan dalam belog ini adalah puisi.. dan hampir kesemuanya adalah bertemakan cinta dan kehidupan..

Tapi bukan kisah cinta aku ye… itu privasi.. haha.. Puisi tu adalah hasil dari pengalaman dari masa lampau dan juga orang-orang disekeliling… Tapi aku tak nafikan kadang-kala menulis dalam bentuk cerita atau puisi lebih mudah untuk melepaskan segala rasa hati..

Bagi aku ia tidak akan menyentuh mana-mana pihak dan bersifat umum.. dan aku boleh berkongsi rasa dengan mereka yang sudi membaca nukilan karya aku yang picisan ni.. huuhu.. Korang?... jiwang tak?.. aaa.. jangan x ngaku.. hahha..


Aku yang tidak Sempurna


p/s : kalau jiwang pun, tak salah kan?... tapi biarle bertempat.. hehehhe..


1 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Fuza said...

Hehe.. kadang2 jiwang juga... rasa puas bila dpt meluahkan rasa hati.. :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...