^_^

Friday, 19 August 2011

Hilangkan Kegelisahan ini..


2 bulan lagi aku akan konvo.. Tapi aku tak pasti, aku akan berkesempatan pergi atau tak.. Aku macam tak ada hati nak pergi..

Ya Allah,,, Sepatutnya aku gembira.. Semua orang patut gembira menanti tibanya hari konvokesyen mereka.. Tapi aku?..

Aku tak nak menyusahkan sesiapa… Dan mungkin jugak aku hilang keghairahan untuk naik pentas terima segulung tiket bernama ijazah tu..

Ya Allah, kenapa dengan aku ni… Aku rasa macam down sangat.. Rasa lemah, rasa sakit dan semua rasa yang tak best la.. Dah lama bersarang dalam hati ni..

Kenapa la macam ni.. hm.. Tuhan. Bantulah aku… Hilangkanlah segala rasa kegelisahan dalam jiwa ini…


1 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

aimie amalina said...

hayooo
kenapa ni
janganla down hokeh!
mse nila hari kejyaan kite
hari yg besa buat mak ayah kita..
sgt bernilai utk deme
chill ye
jgn pk sgt yg negatif ye
insyaAllah...
saya pon konvo gak buln 9..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...