^_^

Tuesday, 16 August 2011

Dahku tinggalkan Iklan tu,,



Kadang-kadang,

Kita tak pernah tau..

apa kesan yang harus diterima bila kita buat sesuatu tu,,

Dan kita tak akan tau..

Samada kita boleh atau tidak jika tidak pernah mencuba,,

Hari ini aku dapat satu pengajaran..

Jangan terlalu ghairah dalam mengejar kebendaan..

Hajat dihati sebenarnya nak try je..

Tapi setia kepada iklan yang satu tu melebihi iklan yang baru ni..

Rupa-rupanya mereka adalah pesaing!..

Dan kedua-duanya sebenarnya ada kekuatan masing2..

So, hari ini,

Aku dah pun removekan ia setelah mencuba selama 3 hari..

To …., gud bye..

Maybe next time jumpa lagi..

Hehhe,,

Nak tau apakah ia… baca entry INI


P/S: kalau2 la ada sifu/otai yg terbaca post ni, sila2 la beri tunjuk ajar yerk.. hehe..



0 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...