^_^

Saturday, 30 July 2011

Mak yang ku sayang..


kau lah ibu.. kaulah bapa..~


Mak..

Kenapa harini mak tido jer..

Mak letay sangat yer..

Semalam mak batuk2 lagi…

Kakak dah cakap..


Mak janganlah makan buah tembikai susu tu..

Buah tu sejuk..

Kan mak dah batuk balik..

Batuk mak teruk sangat ni..

Erm.. x perlah..

Mungkin mak teringin kot semalam..


Mak..

Mak tau tak.

Semalam abang ngah marah kakak..

Marah sebab tak bagitau dia yang mak demam..

Kakak rasa cam nak nangis jer..

Kakak pun tak terfikir..

Kalau kakak bagitau mesti abang ngah leh bawak mak g kinik awal kan.


Sory mak..

Sory jugak abang2ku..


Harini ni kakak tengok mak happy sikit..

Sebab tadi posmen datang hantar bungkusan..

Rupanya2 henpon baru..

Kak andak pos henpon baru untuk mak..

Mungkin sebab henpon mak asik rosak jer..


Terimakasih kak andak..

Buat mak happy..

Mak pegang lama henpon tu..

Mak tak reti sangat nak pakai..

Tapi takper, lama2 mak pandai la tu…

Nanti bolehlah mak cakap lama-lama dengan cucu2 mak..


Kakak happy tengok mak happy..

Tapi nape mak tidur lagi mak..

Kakak penat tengok mak baring je..

Mak okey ke tak..

Kakak nak kejut, tapi kakak kesian kat mak..

Kakak dah masak..

Jum makan mak..


Kakak sayang mak..



0 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...