^_^

Friday, 15 July 2011

Kalau Saya dapat RM300...


Contest lagi…

Berminat??? Sila klick---à sini..

Hmm.. di saat2 aku sedang bergelut dengan buku yang bertimbun atas meja untuk di telaah.. ESOK PAGI EXAM WEHH.. sempat lagi menggagahkan diri join contest dari blogger yang sangat murah hati ni.. rezeki.. mana nak tau kan?

Kot2 lah blog ku yang tak seberapa ini menjadi pilihan hatinya… Insyaallah.. rezeki ada di mana2.. kalau tak dapat tu, tak pelah… yang penting kita mencuba… tol tak???

Kenapa aku nak menang contest yang hadiahnya lumayan ni???

Hmm.. raya kan nak dekat…

Aku ada hajat yang ingin disempurnakan untuk bonda tersayang..

Tapi oleh kerana belum lagi ada duit sendiri.. dan tabungan pun belum tahap kaya lagi… makanya.. amat berharap jugaklah ada sponsor yang sudi.. heheh..

Kalaulah dapat.. memang rezeki untuk bondaku lah jawapnya… luv u bundaku…

Mereka yang di jemput sama...


1. Sue see and say

2.Cinta macam coklat

3. Saya tulis anda baca, kita kongsi bersama


^_^



2 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

sue perbs.. said...

trima kasih jmput.. gud luck eh.. mane tau dpt menang nanti

Acik said...

wahh , memang lumayan! blh cuba ni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...