^_^

Saturday, 28 May 2011

Semakin hilang...



Semakin hilang...


Putus cinta? Kekasih lari? Tidak setia? Halangan keluarga? Orang ketiga? Biar apa pun alasan yang mungkin timbul selepas perpisahan, tabahlah… Putus kasih dan sayang adalah adat dan lumrah dalam cinta. Dunia Cinta yang pelik, dan penuh dengan ranjau.. Tanya lah pada siapapun yang pernah bercinta.. pernahkah mereka kecewa? Tidakkah pernah merasa sakit pabila putusnya kasih… perginya sebuah hati dari lubuk sanubari…


Hanya yang tidak mempunyai hati dan rasa yg tidak mengenal sakit dan kecewa. Walau apapun alasannya, pabila di kaitkan dengan putus kasih, maka kesannya cukup besar. Cukup Hebat. Cukup Kuat. Percayalah, tubuh yang dulunya mungil, sasa, pastikan susut… sebaliknya juga tidak mustahil berlaku… pada ketika inilah selera makan makin bertambah2.. makan apa saja yang dulunya cukup takut untuk di nikmati.. air mata jangan cakaplah… kalau malam tak berteman dengan bantal yang basah dek rembesan hangat airmata memang tidak sah..


Lagu2 jiwang dan tangkap leleh mula jadi teman setia telinga.. kalau tengok movie seday tu cepat jek nak tersentuh, bila bercakap, tak boleh tersalah sikit, mesti nak hangin satu badan… apa pun yang di lakukan pasti ada yang tak kena… duduk x kena, baring pun x lena.. aduhai… itulah penangan yang harus d terima pabila hilangnya kekasih hati..


Biarpun di luar Nampak tenang, cool, tapi dalam hati siapa yang tahu,,, dendam, marah, benci , semua nya ada… itupun bergantung pada cara dan sebab perpisahan… tapi segeram2 dan semarah2 hati pun, jauh d sudut jiwa, masih terselit satu rasa dan ia adalah sayang… pasti… mana mungkin rasa itu dengan mudahnya hilang… jangan tipu….


Rindu itu tetapkan wujud dan muncul jua… Tapi jangan risau… demi masa yang berlalu… setiap waktu yang berdetik, rasa itu tetapkan hilang jua… sedikit demi sedikit… ia akan tersimpan menjadi satu lipatan sejarah cinta… Bakal menjadi pengalaman yang lebih mematangkan peikiran dan jiwa yang penuh dengan gundah akibat di tinggal dan meninggalkan cinta… ia akan semakin hilang… percayalah… I did it..

^_^



0 Peluah Bicara - LeaVe your Comment Here.. =):

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...